vbulletin license

cinneke

New Member
hoi ik wil maandag een licensie kopen met een brandfree option heb ik dan ook updates? en kan ik ook anders betalen dan met een creditkaart?
gr
 

Nightvision

New Member
cinneke said:
hoi ik wil maandag een licensie kopen met een brandfree option heb ik dan ook updates? en kan ik ook anders betalen dan met een creditkaart?
gr

Betalen:
Je kan betalen met PayPal, MetaCharge (Credit Cards), WorldPay (Credit Cards). Dan heb je ook nog de Offline Payment Processors. Check in the Mail, (betaal je via een check). Credit Card by Fax, Credit Card by Phone. Credit Card by Phone, Invoice.

Easy Way:
Makkelijkste kan je via paypal een account aanmaken (kost je niets, is gratis). Daarbij kan je zonder credit cards geld van je bank/giro rek. over maken naar je paypal rekening, waarbij je dan weer (indien je paypal saldo hoog genoeg is) een betaling kan doen bij vbulletin voor een licensie. Is je saldo te laag ? dan wordt de betaling automatisch via check by email verstuurd.

Licensie:
Als je een licensie koopt, heb je recht op een jaar lang free updates (members area). Na dat jaar betaal je iets van 45 euro om alles te verlengen. Doe je dit niet, dan vervalt je toegang tot de members area en kan je ook geen updates meer binnen halen.

Branding Free Option:
Staat los van je licensie die je krijgt. Met de branding free options (kost 136 euro) extra om ©opyright onderaan het forum te verwijderen.

VAT:
Hou er rekening mee dat je ook nog wat extra BTW betaald. Voor nederland is dat (49 euro extra).
 

Hollandsefriet

New Member
Klopt inderdaad voor de gewone versie betaalde ik rond de 169 ongeveer incl. BTW.
Nu zijn ze dacht ik zelfs duurder geworden.
Is het echt nodig brandfree?

Die updates zijn wel makkelijk eveneens alle mods en hack die je kunt downloaden.
 

cinneke

New Member
Hollandsefriet said:
Klopt inderdaad voor de gewone versie betaalde ik rond de 169 ongeveer incl. BTW.
Nu zijn ze dacht ik zelfs duurder geworden.
Is het echt nodig brandfree?

Die updates zijn wel makkelijk eveneens alle mods en hack die je kunt downloaden.

brandfree vind ik wel een naam met vbulletin vind ik dan weer niks !
 
Top